de reis erheen - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Tom Franken - WaarBenJij.nu de reis erheen - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Tom Franken - WaarBenJij.nu

de reis erheen

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

25 Juli 2015 | Bolivia, La Paz

Na vele uren in vliegtuigen en vliegvelden, paspoortcontroles, fotos, vingerafdrukken en heel veel formulieren invullen ben ik dan toch in bolivia aangekomen. Vermoeiend allemaal maar ook wel weer grappig om op zon amerikaans vliegveld een keer rond te hangen. Al met al een hele onderneming. Maar als je dan terwijl de zon opkomt opeens gigantische bergen door het wolkendek ziet steken en daar die inmense stad la paz tegenaan gesmeten dan heb je wel meteen wat.

Taxiritje naar het hostel was ook meteen een avontuur want van verkeersregels hebben ze hier nooit gehoord lijkt t. Maar ach ik ben er (en best nog een aardig gesprekje gevoerd met de chauffeur in mijn steenkolenspaans al zeg ik het zelf..). Hele drukke stad met overal mensen op straat en zwerfhonden die het eten uit je handen kijken.
Verder ben ik nu voornamelijk verekkes moe en tot weinig in staat (ook vanwege de hoogte). Dus hang ik maar wat rond tot ik kan inchecken en heb ik ook even tijd om dit stukje te schrijven. Voor vandaag laat ik het avontuur maar even op een laag pitje en ga eerst maar eens uitrusten.
Tot het volgende verslag volgertjes.

ps aan fotos ben ik nog niet zo toegekomen.

  • 25 Juli 2015 - 18:10

    Marlon, Ramon & Luca:

    Hee Tom,
    Fijn om te horen dat je veilig bent aangekomen in Bolivia.
    Dat klinkt alsof je al heel wat meegemaakt hebt onderweg. Zal een vermoeiende reis geweest zijn.
    Wij zijn benieuwd naar alle komende verhalen.
    Lekker uitrusten nu.
    Groetjes van ons en een knuffel van Luca

  • 25 Juli 2015 - 18:18

    Berni:

    Hoi Tom,

    Ik ben blij dat je er bent jongen.
    De reis zal al een avontuur op zich zijn geweest.
    Rust eerst maar even lekker uit.
    Let goed op jezelf.
    Ik ben benieuwd naar je avonturen.
    Veel liefs
    Mam

  • 25 Juli 2015 - 23:50

    Kelly:

    Bedankt voor je berichtje tom.
    Goed om te horen dat je goed bent aangekomen.
    Tot gauw! Take care and enjoy.

    Hasta pronto.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Na een autovakantie en een treinrace door Europa langzaamaan het reizigersvirus te pakken gekregen. Deze zomer daarom het vliegtuig in en op avontuur in Bolivia en Peru! Eerst 3 weken solo en dan 3 weken vergezeld door mijn betere helft Sabrina.

Actief sinds 18 Juli 2015
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 5021

Voorgaande reizen:

24 Juli 2015 - 07 September 2015

Bolivia y Perú

Landen bezocht: